Pro spoustu lidí je šálek ranní nebo odpolední kávy rituálem, kterého by se za žádnou cenu nevzdali. Káva je pro nás zdrojem energie a dobré nálady. Kávu si sice můžeme uvařit doma, nicméně málokdo si ji doma dokáže připravit tak, jako to dokážou baristé ve vaší oblíbené kavárně.

kavárny

Kavárny navíc nenabízí jen kávu. Můžete si tu vychutnat čaj, horkou čokoládu a studené nápoje. Často se tu také podávají různé dezerty, dortíky, muffiny, sušenky anebo slané sendviče a další pochutiny.

Dnes je kaváren opravdu velké množství, proto je konkurence v tomto odvětví opravdu vysoká. Proto potřebujete pro kavárnu skvělý marketing, aby vám pomohl přilákat nové zákazníky.

Pořádejte různé akce

Vaše kavárna by se měla proměnit v místo, kde lidé nebudou zvyklí chodit jen na kávu, ale budou vědět, že zde mohou i něco zažít. Můžete zde pořádat posezení s živou hudbou, různé ochutnávky kávy nebo dalších produktů, nebo třeba setkávání milovníků knih. V tomto ohledu se fantazie meze nekladou.

Kvalitní produkty

Jedna z nejpodstatnějších věcí je, abyste měli kvalitní produkty. Kavárnu navštěvují milovníci kávy, a pokud nebudete mít kvalitní kávu, na které celá kavárna stojí, bude to velký problém. Dobrá káva a kvalitní káva je klíčem k tomu, aby se k vám zákazníci vraceli opakovaně.

káva

Sociální sítě

Rozjeďte stránky své kavárny na sociálních sítích a nestyďte se umisťovat reklamu i do skupin, které souvisejí s městem, v kterém se kavárna nachází. Aktualizujte, co je v kavárně nového, jaká je sezónní nabídka, upozorňujte na různé akce nebo na možnost výhodného nákupu.

Věrnostní program

Věrnostní programy jsou velmi oblíbené, tak proč byste je nemohli mít i vy? Můžete například mít akci, že za 10 koupených káv dostanete jednu zdarma. Pokud je na konci vidina něčeho zdarma, lidé se k vám budou o to více vracet, aby akci využili.

Similar Posts